Alla inlägg under april 2010

Av Singegerd - 30 april 2010 10:28

bokade resa till Italien igår.

eller närmare bestämt till Palermo på Sicilien!

Lovely!

längtar så.

ska bli så himla härligt med semester.

en vecka i värmen.

god mat.

fint hav.

fin natur.

har dessutom bokat hyrbil för hela veckan så vi kan fara runt som vi vill.

kan inte bli bättre.


då är det lätt värt att jobba häcken av sig i några veckor när man har det som slutmålet.



Av Singegerd - 30 april 2010 07:31


de är tillbaka.

som jag väntat.

Av Singegerd - 29 april 2010 09:14

det finns coola katter.

och så finns det coola katter.

min väns sambo är en av dem.

full med tatueringar och humöret på topp satt han där i sjukhussängen

och skickade runt sin aladdin-ask.

klart ni ska få fler lyckliga år tillsammans.

det måste ni.

nu tar vi vara på allt bra i livet och ser fram emot hösten.

min vän kommer vara den vackraste bruden.

och jag måste hitta bra skor för en kväll full med dans.

Av Singegerd - 28 april 2010 08:53

men ikväll ska jag iaf få umgås med världens bästa S.

först ett besök på karolinska. ha med chokladask.

sen middag. hoppas på indiskt.

det ska bli fint.

Av Singegerd - 28 april 2010 08:46

fullt i mitt huvud just nu.

kanske just därför det kom så mycket tårar helt plötsligt igår.

usch.

det händer för mycket just nu och jag känner att jag inte hinner med.

jag tappar bort mig själv i allt.

enormt mycket i skolan. känner att jag inte hinner allt jag borde.

den jävla cancern som helt plötsligt dök upp.

umgås med familjen och stötta vid problem.

vara en bra flickvän.

ha ett socialt liv.

lösa pengafrågan.

sommarjobb???

södertälje??

falun??


det finns nog en gräns för hur mycket en människa klarar av.

vill inte klaga.

men jag kvävs nästan.


Av Singegerd - 28 april 2010 08:40

då skulle jag ge mig dessa klänningar.

nu har jag dock inga pengar.

men en av dem ska jag väl kunna unna mig?






   



      



     




skulle va fint att ha en ny klänning att strosa runt i på sicilien.

Av Singegerd - 27 april 2010 10:24

man kan tydligen inte styra vad som sker i livet.

saker och ting händer och man står där handfallen.

dock kan ingenting övervinna kärleken.

min äldsta och bästa vän har förlovat sig med sin kärlek.

det är så det ska vara och inget kan ta det ifrån dem.


idag svarar jag på instuderingsfrågor om mag- och tarmkanalen.

roligare saker har man väl gjort i sina dagar.

men detta funkar.

just nu finns det ingen anledning till att klaga.

jag ska vara glad för det jag har och en kuggad tenta spelar ingen roll.


i eftermiddag hoppas vi kunna boka resan till italien som vi planerat.

det känns bra.

trots skit ekonomi.



Av Singegerd - 22 april 2010 07:28

har sån himla längtan till sommaren.

även om jag ska jobba mestadels så kommer det även bli en hel del ledigt.

hoppas på mycket sol och värme.

har även en del resplaner. härligt.

hade hoppats på en vecka på gotland igen men P säger nej. suck

men jag ger inte upp.

har ju faktiskt en mamma och syster med barn som är intresserade.

har jag bara ekonomin så kanske det blir av ändå.

älskar verkligen gotland.

får jag inte flytta hem till falun igen skulle jag lätt kunna bosätta mig där.


 

jag och Z inväntar stor våg.


 

innanför ringmuren. så fint.


 

vårt fina hus där vi bodde.


  

"vår" strand. 10 min från huset.

Ovido - Quiz & Flashcards