Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

idag.

Av Singegerd - 20 juli 2010 20:39

idag är jag jätte trött.

alltså inte bara "lite trött efter jobbet trött".

utan verkligen SJUKT TRÖTT.

X antal ggr har jag nästan somnat på jobbet idag.

helt färdig.

och ändå kan jag inte sova på nätterna.

men idag måste jag.

annars kommer jag inte klara av att gå till jobbet imorgon.

börjar dessutom känna värk i hals och huvud pga sömnbristen.

ska inom kort koka mig en kopp te för att lugna.


exakt en vecka kvar innan det är dags för sicilien.

om exakt en vecka sitter jag förhoppningsvis på en mysig restaurang

och insuper den underbara italienska atmosfären.

min A åkte dit idag med sin man.

hoppas på massa tips om vad vi kan göra. inte för att jag tror att vi kommer vara sysslolösa direkt. men ett tips är alltid bra.


fick se bilder på min väns kommande bröllopsklänning och frisyr idag.

hon kommer vara så otroligt fin.

ska bli så himla roligt med bröllop.

klänning har jag äntligen hittat.

bara skor som fattas. och en ide om hur jag ska ha håret.

man vill ju va det lilla extra när det vankas bröllop för ens bästa vän.


långsamtal med C igår.

pga jobb på åland var det ett tag sen vi fick prata av oss.

en uppsala trip är bokad.

plugg och vindricka.

väldigt bra.


på fredag fyller jag år.

hoppas på en bra dag.

kvällen ska iaf innehålla någon öl och någon malibu.

lite ska man väl fira iaf.

lite tråkigt att man inte får ha tårtkalas med familjen som man brukar.

gillar sånt.

det får bli när jag kommer hem till dalarna efter italien.

får iaf fira med min kärlek och sen kommer även S förbi.


nu har jag väl betat av det mesta tror jag.

mycket i mitt huvud just nu.

planera planera fixa fixa.

för mycket att göra men för lite tid.

men men. sista arbetsveckan nu iaf.

sen har man KANSKE lite mera tid över.


nu te.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Skapa flashcards