Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Rubrik saknas

Av Singegerd - 20 september 2010 07:14

fortsatt blå regering.

framtiden ser ju väldigt ljus ut.

ett klass-samhälle där de rika bestämmer.

skit bra.

för de sjuka. som slitit hårt i alla år men nu inte klarar av att jobba.

för oss vanliga arbetare som hoppas kunna jobba så länge det går.

hur fan ska det gå för oss?

trodde inte jag skulle bli så upprörd som jag är.

men tänker på mina föräldrar.

mina barn.

hur fan framtiden ska bli.

uppenbart att sverige består av uppblåsta människor eftersom valet ser ut som det gör nu.

min fråga är vad det är för mening med att ha X antal partier när det ändå bara handlar om dessa satans blocken nu för tiden.



inte nog med att de blå fick fyra år till att bestämma.

att folk dessutom röstat in SD i riksdagen gör ju inte saken bättre.

vilken framtid man har nu.

att folk är så korkade så de går på det ytliga som SD säger sig stå för.

allt det som de egentligen står för då som inte kommer ut helt och hållet?

det är sånt som kommer sprida sig i vår egen regering nu.

suck.


tur att jag har så enormt mycket att läsa och plugga idag så jag kan skingra tankarna lite.

upprörd är dagens ord.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards