Alla inlägg under november 2011

*

Av Singegerd - 29 november 2011 10:20

har inte riktigt energin eller tiden för att skriva här längre.

och just idag är det en väldigt grå dag.

har bara denna dag på mig att börja och avsluta mitt psykiatriarbete.

men med tanke på vad som skett så är inte tankarna riktigt med mig.


all kärlek och styrka till min fantastiska vän.

jag tänker på dig hela tiden.

Av Singegerd - 15 november 2011 19:49

tänk att man kan älska någon så mycket fastän

vi inte träffats än.

min lillrumpa.

Av Singegerd - 8 november 2011 10:23

oktober har blivit november.

de tio veckorna på avd 29 är över.

nu stundar fem veckor i rättvik och öppenpsyk.

sen får jag vila.

möbler har inhandlats till "lilla rummet" och det är nu knappt tio

veckor kvar.

som jag längtar.

mycket som händer nu men kommer inte dela med mig speciellt mycket här.


klarhet efter klarhet vet jag vad och vilka som är värt någonting.

jag har de mina och det räcker gott och väl.


trodde dessutom inte att småbarn fick gå på högskola men har blivit

bevisade motsatsen senaste tiden.

oh vad jag behöver en paus.


idag är en ledig dag.

plugg.

städning.

kakbak.

och pyssel med nya möblerna.

är vad jag ska förära dagen med.


försöka vara lite mer kärleksfull mot min man ska jag också vara.


   

lite smått.


 

present från min kära mor.


 

göttast just nu.


           

och på berget byggs det för fullt.


 

gofika hos mormor och morfar under alla helgonahelgen blev det också.

en paus mellan ljuständningen på flertal kyrkogårdar.


så där då.

dags för komplettering.

Ovido - Quiz & Flashcards