Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta.

funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom.

men den får hänga med ett tag till ifall tiden och

lusten plötsligt dyker upp igen.


Oscar är 9 veckor och 1 dag idag.

tiden går så otroligt fort.

han växer så det knakar vilket märks på alla kläder

som jag redan fått vika undan.

märks även i min rygg då han blir allt tyngre att bära.

min älskade lillrumpa.


det största och bästa i mitt liv.

vad gjorde jag innan du kom?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Av Singegerd - 19 januari 2012 10:50


under hela graviditeten har jag haft ett otroligt sug efter grädde. grädde grädde grädde. och helst på en napoleonbakelse.  har dock inte ätit så värst många bakelser under dessa månader men grädden har jag skedat i mig på annat sätt. härom...

Skapa flashcards