Direktlänk till inlägg 8 november 2011

senaste

Av Singegerd - 8 november 2011 10:23

oktober har blivit november.

de tio veckorna på avd 29 är över.

nu stundar fem veckor i rättvik och öppenpsyk.

sen får jag vila.

möbler har inhandlats till "lilla rummet" och det är nu knappt tio

veckor kvar.

som jag längtar.

mycket som händer nu men kommer inte dela med mig speciellt mycket här.


klarhet efter klarhet vet jag vad och vilka som är värt någonting.

jag har de mina och det räcker gott och väl.


trodde dessutom inte att småbarn fick gå på högskola men har blivit

bevisade motsatsen senaste tiden.

oh vad jag behöver en paus.


idag är en ledig dag.

plugg.

städning.

kakbak.

och pyssel med nya möblerna.

är vad jag ska förära dagen med.


försöka vara lite mer kärleksfull mot min man ska jag också vara.


   

lite smått.


 

present från min kära mor.


 

göttast just nu.


           

och på berget byggs det för fullt.


 

gofika hos mormor och morfar under alla helgonahelgen blev det också.

en paus mellan ljuständningen på flertal kyrkogårdar.


så där då.

dags för komplettering.

 
 
Jenny

Jenny

9 november 2011 15:12

Hej Sara, ville bara säga att jag hoppas att du mår bra och att du får fina sista veckor innan din lilla/lille anländer till världen :) Inte alls långt kvar ju.. Hoppas att allt ska gå bra, ha det så fint!

http://www.ingenperfektsaga.blogspot.com

 
Y

Y

15 november 2011 14:13

Va söta saker du köpt! :) är de mama och papa som bygger om? :O

http://yoohannaa.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards