Alla inlägg den 29 april 2011

Av Singegerd - 29 april 2011 11:39

hittade två av de tre klänningarna jag funderar över att köpa.

den tredje hittade jag ej och det var dumt för det är den eller den

grönblommiga som jag väljer mellan först och främst.

den svarta med blommor är ju iofs också fin men. hm.


   

Av Singegerd - 29 april 2011 11:18

jag har verkligen INGEN lust att plugga idag.

tanken var att börja med studierna inför omtentan den 10 maj.

lyssna på en föreläsning och skriva lite.

men jag har ingen lust alls.

håller även på att tvättar för fullt.

bokade fm tid för att P skulle hjälpa till.

men har hittills gjort allting själv och nu for han till jobbet.

måste städa idag också.

och iväg och handla lite smått som fattas till kvällens middag.

även försöka bestämma mig angående klänning till bröllop.

ni ser.

jag har ju hur mycket som helst att göra.

kanske lika bra att skjuta på plugget till måndagen och

satsa 100 % då istället för 10 % idag?!


hade velat lägga upp klänningarna jag väljer mellan här på

blogg så kanske någon kunde hjälpa mig att välja.

men tydligen funkar inte de formaten så tji fick jag.


nu blir det en frukt på balkongen.


 

Av Singegerd - 29 april 2011 09:20

hoppas och väntar.

hoppas och väntar.

tänk om.

då skulle man äntligen kunna börja planera.

Ovido - Quiz & Flashcards