Alla inlägg den 23 november 2009

Av Singegerd - 23 november 2009 09:00

tandvärk idag. jävla visdomstand. borde ringa tandläkaren och få en tid att operera bort den. men har inte råd just nu och kommer väl ändå inte få komma innan jul så.


känner mig förvirrad idag. inget jag funderar över utan snarare att jag har en hel del att göra denna vecka men kommer glömma hälften. har försökt skriva lite listor inför jul iaf så jag inte ska glömma något. men tänkte jag skulle försöka fixa veckan utan lista. det jag ska göra är att ringa facket, träna, storhandla, skicka skor jag sålt, hämta ut julklapp till syster, klippa mig, städa och sist men INTE minst; göra adventsfint i fönstren. äntligen. som jag väntat. ska faktiskt sätta på min julskiva under bestyren. skulle haft en stjärna till köksfönstret men ekonomin tillåter nog inte det. får nöja mig med ljusstaken i år igen. 


på fredag far jag mot dalarna. umgås med kära mor och göra adventsfint på saxberget. ska även göra ett biobesök med C på lördagen. trivsamt.

nästa vecka ska jag ta tag i julhandeln. fixat tre julklappar vilket känns bra men har ganska många kvar.

ska nog även börja lite smått med julgodiset och julbaket. lika bra att börja i tid. är ju så roligt dessutom. 4 olika julgodis är planerade plus massa bullar och kakor. ja jag gillar julen. då mår jag bra. massa ljus. röda varma fäger. och julmusik.


nu borsta tänderna sen träning.

Ovido - Quiz & Flashcards