Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Singegerd - 1 juni 2010 19:00

jag har väldigt snälla svärföräldrar.

för det första som alltid låter mig bo här när jag kommer till Falun för skolan.

att de dessutom förser mig med mat hela tiden är också väldigt bra.

detta stod i kylen och väntade på mig idag när jag anlände.


  

fisk. potatis. kokta grönsaker och hemmagjord dillsås.

gött!

Av Singegerd - 1 juni 2010 16:12

klarade omtentan!

19/20 rätt.

riktigt nöjd!

nu kan jag det.

bara torsdagens omtenta kvar nu.

väldigt orolig inför den.

känner mig extremt osäker på allting.


men ikväll ska jag inte tänka på den.

anländer strax i Falun och då ska jag ta all min packning och knalla hem till svärföräldrarna.

sen blir det några timmars vila.

21:00 blir det bio med Y.

förväntningarna är låga pga all kritik.

men det kanske är bra så man inte blir besviken.

fint med bio och popcorn iaf.



Av Singegerd - 1 juni 2010 08:29

men hallå!

väldigt bra musiktips av fredrik strage.

blev helt till mig i trasorna.

inte lyssnat på sån här musik på flera år.

men hej!

dessutom hörde jag en ny låt med robyn häromdagen.

bra musik.

kommer jag lyssna på i sommar och bli glad av.




Av Singegerd - 1 juni 2010 08:00

skickar massa positiva och bra tankar

till min vän och hennes sambo som ska träffa läkare idag.

snälla kom med ett bra besked.

så bra som det går att komma med i detta läge.

Av Singegerd - 1 juni 2010 07:13

tisdag morgon.

så otroligt trött!!

sovit exakt 7 timmar i natt.

vilket brukar vara min max tid att ens kunna sova.

men känns som om jag sovit 1 timme.

drömde även en så vidrig dröm som inte gör saken bättre.

insekter. överallt. badrummet. sängen. i maten.

enorma. och dessutom hade de jätte stora rumpor. hm.

rumpinsekter.

med långa spröt.

blev man stucken av dem så skulle man få kronisk värk i rumpan resten av sitt liv.

min fråga då.

varför drömmer jag något så konstigt?

hm.

helt färdig.

och idag är inte en dag att vara seg på.

allt kommer rulla på som bara den.

laddat med en brakfrukost.

  


dagen;

frukost

dusch.

packa.

läsa på inför tentan.

tenta!!

pendel till centralen.

tåg till Falun.

plugga hela tågresan.

promenad med tung packning.

några timmars vila.

sen iväg.

bio. Satc 2.


sen är dagen slut för min del.

måtte jag klara tentan.

inte tid med något annat!


nu ska jag dricka upp min proviva och sen släpa mig in i duschen.

skynda skynda!





Ovido - Quiz & Flashcards