Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Singegerd - 25 juni 2010 09:38

midsommarafton idag ja.

vaknade kl 5:20 av att jag glömt stänga av mitt larm.

men ganska skönt att få trycka av och somna om.

vaknade igen kl 9 och kände mig relativt utvilad.

dock med en lätt nackspärr. vete tusan hur jag legat i natt.

hursom.

halvjobbig dröm i natt. usch. blir påverkad hela dagen.

äter brakfrukost nu. kollar nyhetsmorgon.

blir trött på allt prat om att avsäga monarkin och

 att daniel westlings tal var ett smart drag.

suck.

jag har inga som helst problem med att vi har monarki.

och är stolt över att vi har någon som victoria som ska ta över sen.

att daniels tal sedan skulle vara nåt form av smart drag för monarkins syfte

tvivlar jag på.

tyckte det var ett tal fullt med kärlek till sin nyblivna fru.

kalla mig naiv om ni vill men så tycker jag iaf.


ska ta mig en dusch sen och knalla ner på stan.

köpa jordgubbar och lite annat.

nåt gott ska jag då ha när det är midsommar.

sen sitta och sola på balkongen.

det blir min midsommarafton.


längtar efter P.

Ovido - Quiz & Flashcards