Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Singegerd - 8 juli 2010 20:29

det har varit en lite halvjobbig vecka.

känt mig en aningens deppig och grubblat alldeles för mycket om kvällarna.

framtiden och ekonomin gnager i mitt huvud.

plus saknaden av familj och vänner så här i sommartider.

svårt att sova.

jobbigt.

att P dessutom jobbat kväll hela veckan så enda samtalen vi har haft har varit över telefon.

inte roligt alls.

visst ibland kan det vara skönt att vara lite för sig själv och pyssla som man vill.

men efter några timmar så längtar jag efter min kärlek.

imorgon slutar han iaf halv sju. och sen ska vi fira hans semester.

"go-middag" och några öl på balkongen.

ska bli härligt.


  

vill aldrig vara utan min man.


på lördagen sen far jag mot dalarnas vidder.

känns bra i magen.

ska strosa runt på gården och i naturen.

bara njuta!

älskar mitt saxberget.


      


har jag tur så kan det bli falun helgen därpå.

vore fint som snus.



Ovido - Quiz & Flashcards