Alla inlägg under juli 2010

Av Singegerd - 6 juli 2010 10:17

tisdag då.

äntligen en ledig dag.

helt slut efter att jobbat två helger på raken.

ska bara ta det piano hela dagen.

börjar dock få extrem ångest inför de två omtentorna + tentan jag hoppade över.

alla tre kommer ske samma vecka.

närmare bestämt den 23, 24 och den 26 aug.

hur i hela friden jag nu ska klara det.

suck. ont i magen.

börjar bli mer och mer fundersam över om jag verkligen klarar av denna utbildningen.

blir ju bara påmind om och om igen om att jag inte har något läshuvud.

suck.

blir nog inte så mycket ledigt i sommar.

sicilien en vecka.

sen är planen att åka hem till dalarna ett tag men då blir det att ta med böckerna.

ska börja lite smått med pluggandet nästa vecka.

denna vecka får gå till jobb och sen hem till dalarna i helgen.

sen är det lika bra att ta tjuren vid hornen.


som sagt. till helgen blir det hemresa.

ska bli så roligt och skönt att komma hem lite.

saknar min familj och saxberget.

träffa mormor som är dålig. älskade mormor.

umgås med fina mamma och förhoppningsvis göra något roligt.

kommer även hinna träffa mina fina kusiner från norrland.

de känns som mina systrar de med. bästa.

underbart!


ska även passa på att smida lite planer när jag är hemma.

kul.


nu ska jag försöka ta tag i dagen lite smått.

ska försöka få hit min fina vän som behöver andrum och energi.






Av Singegerd - 1 juli 2010 22:22

idag kom svärföräldrarna förbi och hälsade på.

de är ute på en roadtrip genom sverige.

önskar vi hade en bil så vi också kunde göra det.

vi bjöd på fika. hembakt.

munkar. citronmuffins. skrynklor. kokosdrömmar.

det var uppskattat.

så trevligt med besök hemifrån. händer så sällan.


      

Av Singegerd - 1 juli 2010 15:41

väldigt bra.


ny

Av Singegerd - 1 juli 2010 15:17

nyklippt.

nöjd.

nu kan det få växa som det vill.


          


  

Av Singegerd - 1 juli 2010 15:11

öl.hallonpaj.skruvar.musik

på en balkong i bandhagen igår kväll.

S är väldigt bra.






 



  



  


Ovido - Quiz & Flashcards