Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Singegerd - 13 oktober 2011 20:37

så var det bara 8 veckor kvar innan jag får vara hemma på heltid.

hemma och njuta.

längtar verkligen.

har inte samma ork längre och kroppen är tyngre.

behöver ligga med benen i högläge.

men tempot på praktiken blir ju inte lugnare direkt.

men nu räknar vi ner.

idag blev en dag hemma.

magen behövde vila.

inte bara jag nu.

måste verkligen lyssna på kroppen.


imorgon är det examination.

men när klockan slår halv ett är det äntligen helg!

då ska jag träffa min Anna och luncha.

sen blir det morotskaka hemma hos mig.

äntligen.

sen ser vi fram emot lördagen då det blir iväg till sthlm som sagt.

komemr bli en fin helg.

det behövs.


nu ska här målas naglar.

får passa på när man ej ska vara på avdelningen på några dagar.

men först.

smörja magen.

Ovido - Quiz & Flashcards