Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Singegerd - 20 oktober 2011 13:01

till min lilla som växer i magen

&

till Sofie som är den starkaste jag känner.


Av Singegerd - 20 oktober 2011 10:35


13 veckor kvar.

Av Singegerd - 20 oktober 2011 09:42

tanken var att plugga innan praktiken idag.

det stora arbetet ska skrivas klart och lämnas in senast måndag klockan 16.

men när jag ätit frukost och stod och borstade tänderna kände jag bara

helt enkelt att "nej, jag har ingen lust idag".

inte bra. men har ändå planerat morgondagen plus helgen till arbetet

så då känner jag att jag minsann kan vara lite oseriös idag.

behöver dessutom städa här hemma och laga mat innan praktik börjar klockan

14 så då hinner jag ändå inte göra så mycket som jag skulle vilja.

och faktiskt så sätter jag mig hellre och skriver klart arbetet på en gång än sitter och duttar lite här och där i flera dagar.


så nu tänker jag bara slarva runt på nätet en stund innan dammsugarn åker fram.

mer än så hinns inte innan det är dags för lunch och promenad upp till lasarett.


tänker faktiskt också bara sitta och klappa magen då bebis är så full i liv

därinne.

lycka!





Ovido - Quiz & Flashcards