Alla inlägg den 1 augusti 2011

btw

Av Singegerd - 1 augusti 2011 10:31

dessa undersköna dojjor står nu på min skohylla.

har påbörjat en redig inventering till min garderob.

bättre skor och kläder måste införskaffas.

dessa fick bli startskottet.

och för den perfekta rea-slanten 225 kr kan man ju inte säga nej.


 
  

Av Singegerd - 1 augusti 2011 10:25

måndag.

äntligen!

helgen har varit en katastrof.

orkar och får inte gå in på detaljer.

men kan enkelt säga att husfriden på jobbet är över.

hujedamej.

tur jag hade min "åsna" Angelika med mig hela helgen.

haha.

fick dessutom en liten försenad födelsedagspresent.

snällt.

 


nu är iaf måndagen här och jag är ledig hela dagen lång

och behöver ej bege mig tillbaka till arbetet förrän imorgon

klockan 16:00. puh!

dagen ska spenderas med lugn och ro.

behöver städa och packa flyttkartonger men det sparar

jag till senare i eftermiddag.

för tillfället tänker jag bara hänga i soffan och inge göra något alls.


trodde inte man kunde bli så trött.

Ovido - Quiz & Flashcards