Alla inlägg den 14 september 2011

Av Singegerd - 14 september 2011 09:22

vissa dagar känns allt bara så fantastiskt.

häromkvällen var det full rulle inne i magen.

jag låg och vilade i soffan och då passade den lille på.

det var spark efter kullerbytta.

drog upp tröjan för att visa P hur magen som buktade ut

i mellanåt av alla puttar där inifrån.

det mest underbara var att när jag själv puttade lite på

min mage fick jag en putt tillbaka.

och när P satte munnen mot magen och sa några ord

blev det en spark där med.

man börjar verkligen förstå att det är en liten människa

Allmänt

Av Singegerd - 14 september 2011 08:59

morgon då.

gick upp tjugo i åtta då jag vill hinna med något

innan jag ska iväg till praktiken klockan två.

frukosten är nu intagen och jag ska ta tag i dagen.

fylla i de där papperen som jag bara drar mig för.

måste ringa ett viktigt samtal i samband med det också.

känns lite smådrygt.

vet att det inte blir ett kort enkelt samtal tyvärr.


igår jobbade jag fm på praktiken.

gick riktigt bra.

gick med vår nya handledare Olivia.

fick bra råd och tips efter dagens slut

och hon var nöjd med min insats.

sånt känns riktigt bra!

jag börjar tydligen tänka i "strokecykeln".

stolt.


till kvällen kom svärföräldrarna förbi på lite fika

och för att inspektera lägenheten.

hade bakat en mjuk pepparkaka som jag bjöd på.

trevligt.

fick fina vita blommor dessutom.

sånt gillar jag!


 


blev en tidig kväll då både P och jag var helt slut.

jag hade dessutom varit uppe sen före fem så jag

slocknade som ett ljus.


och sen blev det onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards