Alla inlägg den 26 september 2011

Av Singegerd - 26 september 2011 22:44

har väldigt lite tid för datortid nu för tiden.

för tv med för den delen.

kan inte riktigt minnas att jag suttit ner i lugn och ro framför

teven de senaste veckorna.

får vara glad om det blir en halvtimme med benen i högläge.

har alldeles för mycket att göra.

puh.

nog för att jag gärna vill ha saker för mig.

men längtar till den eftermiddagen jag kommer hem från

praktiken och bara kan slappa i soffan med P.

nu är det mest städ, tvätt, plugg, handling, matlagning

som tar upp min lediga tid.

stressad? ja!

måste försöka lugna ner mig.

ingenting blir ju bättre av att jag stressar upp mig.

men men.

ändå gör jag det.

varje dag.


imorgon är det seminarie iaf.

lite kortare dag än på avdelningen.

känns skönt.

hann dock ej med storstäd idag så har tyvärr det att

göra när jag kommer hem.

MEN.

då jag slutar lite tidigare än vanligt tänker jag ta en timme

på stan innan hemgång.

lite småsaker som måste köpas.

och så ska jag unna mig lite fina krukor med ljung att ha på

balkongen.

fint.

ska även ta mig en titt på myrorna.

letar för fullt efter någon fin fåtölj till v-rummet och det

skulle vara klockrent om jag kunde fynda en billig.

har även hittat två stycken på blocket som jag är sugen på.

måste väl rådgöra med P först innan jag slår till.


men efter min tur på stan.

och efter att jag städat av lägenheten.

DÅ SKA jag lägga mig i soffan under en filt och titta

på någon bra film.

för det är jag värd.

om inte annat så vill nog bebis gärna ha lite lugn och ro om

kvällen.




Ovido - Quiz & Flashcards