Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Singegerd - 28 januari 2010 17:22

när jag var liten var jag rädd för stefan sauk.

nu tycker jag bara han är lite het.

visste inte varför då.

och vet inte varför idag.

detta skrämde mig då iaf.

vad som gör han lite het idag kan jag inte sätta fingret på.

jag skyller på att han blivit äldre och fått gråa tinningar

Av Singegerd - 28 januari 2010 17:18

jag är klar.

färdig.

finito.

eller så kanske man inte säger.

men färdig är jag med första uppgiften iaf.

och puh.

nu tar jag helg.

nu kan man vänta två dagar innan man behöver

börja oroa sig för betyget.

eller till söndag.

har inga planer alls för helgen.

jo en sak.

sova.

känns inte som att jag sovit på två veckor.

mycket som hänt.

men nu är man på gång iaf.

en uppgift av en miljon avklarad.

känns bra.

nu ska jag göra kycklingwok.


Av Singegerd - 28 januari 2010 10:15

trodde jag var klar nu.

men när jag började min "finslipning"

av uppgiften tyckt jag allt bara var svammel.

frågan är hur mycket jag ska ändra eller om

jag bara ska lämna in och hoppas på det bästa.

blir rädd att jag ska förstöra allting istället.

jaja. den som lever får se.

nu fortsätta skriva.


Ovido - Quiz & Flashcards