Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Singegerd - 11 februari 2010 22:05

jag vill;

ha en fin lägenhet i falun (http://www.blocket.se/dalarna/Nyrenoverad_lagenhet_centrvid_Faluan_uthyres_25853449.htm?ca=6&w=1)

dra ut min visdomstand.

ha vår.

klara skolan utan oro.

ha längre hår.

åka utomlands och bli brun och utvilad.

att min familj ska må bra.

att mina vänner ska ha det bra.

att P ska hitta svensk text till LOST så vi kan börja kolla någon gång.



Av Singegerd - 11 februari 2010 22:00

idag blev vi klara med nr 2.

jag har en väldigt bra grupp.

riktigt nöjd.

hoppas vi kan fortsätta i samma anda resten av terminen.

resten av dagen bestod av lång promenad i solen.

tvätt.

matlagning.

träning.

gröt.

tv.tv.tv

russin och mandlar.

LOST.

imorgon ska vi fara hemåt.

dalarna.

mamma fyller år.

det är alla hjärtans dag.

ska umgås med familjen.

krama systers underbara barn.

va ute i solen.

förhoppningsvis grilla korv ute i ett fint vinterväder.

det blir nog en bra helg.



Ovido - Quiz & Flashcards