Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Singegerd - 24 februari 2010 23:51

sista kvällen i falun för nu.

vart några bra dagar.

mycket plugg.

träffat klassen.

fikat med anna.

kollat antik och second hand affärer. underbart.

ätit god mat hos svärföräldrarna och lärt mig massa om OS och längdskidor. roligt.

planerat roligheter med gruppen. eller några av dem. och hoppas det ska gå vägen.

vaccinerat mig.


dock ett stort minus.

fått konstiga "knottror". utslag. eller vad det nu är. i ansiktet.

helt förstörd.

de varken kliar eller svider.

inte ens en rodnad.

men de finns där och täcker en stor del av haka, kinder och runt munnen.

förstår inte.

blir till att träffa doktor när jag kommer hem.

livrädd.

paranoid.


så.

imorgon blir det till att ta tåget hem till min kärlek igen.

jobbigt detta.

falun (dalarna) har allt jag behöver.

utom en sak.

min stora kärlek.

vi måste ordna detta och flytta snart.


en snabb träff med gruppen på nätet klockan 8.

och nu ska det fasiken bara ta en timme.

annars får jag ett utbrott.


sova nu.

trött i huvudet.

och ögonen.

känns som om jag rynkat pannan hela dagen.

kommer få rynkor i förtid.


trött på folk.

eller snarare matt.

antingen är ni dumma eller bara helt väck.

ibland vill man bara be dem dra åt skogen.

pinsamt.





Ovido - Quiz & Flashcards