Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Singegerd - 15 februari 2010 22:04

kom iväg till träningen iaf. blev bara gymmet idag. mest ben. helt slut nu.

sen blev det gröt och tv med min kärlek.

testade nya äggklockan. hah. den funkade faktiskt.

var redo för sängen nu när jag plötsligt insåg att min old time favourite movie

gick på trean. nu blev det dilemma.

är sjukt trött efter denna dag.

men bara slutet på filmen kvar.

inte sett den på så länge.

hur göra.

hmhm.

dagens i-lands problem.

godnatt.

Av Singegerd - 15 februari 2010 14:24

vill skriva om mina fina helg men hinner ej nu.

mycket skolarbete och jag undrar om vi kanske planerat detta lite tokigt?

att tro att vi på en dag skulle kunna plugga på om två teoretiker och sen

svara på massa frågor.

känns som att detta måste omstruktureras.

får göra så mycket jag hinner idag. kl 16 stänger jag böckerna.

blir varken intressant eller bra för huvudet att sitta längre.

imorgon är det dock föreläsning hela dagen. likaså på onsdag.

 och vill INTE sitta på kvällarna och plugga.

då är frågan.

hur gör jag?

för på torsdag ska vi träffas hela gruppen och planera redovsiningen.

men frågan är om vi tänker rätt.

meningen är att vi allihopa ska göra frågorna tillsammans och diskutera dem.

men vi har planerat att alla ska ha gjort dem tills dess.

då är det ju egentligen inte grupparbete heller.

hm.

aaaa. blir helt slut i huvudet.

nu är rast snart slut.


Ovido - Quiz & Flashcards