Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Singegerd - 8 juli 2011 21:45

jobbat kväll.

jobbade med S. gick ju som smort.

gillar verkligen min arbetsplats.

bra personal och trivsamma damer och herrar.

även om dagens värme gjorde att några av dem var på krigsstigen.

men en klapp på kinden och en vindruva räddade situationen.


nu dricks det te och knapras kaviarmacka.

gött.

läggdags inom kort.

långpass lördag och söndag. 7-20.

hoppas jag orkar.

har laddat upp med dextrosol.


dags för en till kaviarmacka.

*

Av Singegerd - 8 juli 2011 14:31

det gör mig stark att veta att jag har sånt fint

stöd hos både vänner och svägerskor.

tack R och A.

Av Singegerd - 8 juli 2011 10:44

idag satte jag ner foten.

reaktionen blev som jag förväntade.

men jag ger mig inte.

orkar inte lägga mer energi på att förklara saker om och om igen.

vill inte lägga energi på att vara besviken och upprörd.


min bästa tid är nu.

och det tänker jag lägga energi på.

Ovido - Quiz & Flashcards