Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Singegerd - 28 juli 2011 11:06

tiden går så fort.

2 veckor kvar på jobbet.

2 veckor och 1 dag tills jag får åka till Västerbotten.

3 veckor och 1 dag kvar till det stora besöket.

4 veckor och 2 dagar kvar tills jag kan kalla mig

Falubo igen.


trots att jag är trött och att jobba hela helgen känns mindre roligt,

så känns livet helt underbart just nu.

och nu är vi inne i 15.



*

Av Singegerd - 28 juli 2011 11:05

min nya vän.


 

Av Singegerd - 28 juli 2011 10:35

från förra torsdagen till i måndags tillbringade jag några fina dagar hemma i Dalarna.

vädret var inte helt som jag önskade mig men

hann göra en hel del grejor ändå.


fredagen.

hälsade på min mormor och morfar och bjöd dem på lunch.

finfika med min vackra Anna som dessutom gav mig en

jättebra present.

vidare till ännu en fika med LillMia och våran Mulla.

det var fint. så länge sen.

på kvällen åt jag mammas goda mat och planerade helgen.

   


   


lördag.

28-årsdagen.

åt en god frukost och fick lite paket av familjen.

solen sken och det såg ut att bli en bra dag.

åkte på loppis med mor min.

fyndade en fin kakburk och ett fat.

tack mamma.

hem för god lunch innan det var dags att fara

iväg till Leksand.

BAO stod på schemat.

vilken fantastisk kväll.

vilka röster.

musik för själen.

kom hem sent och jag är ej van med så sena kvällar

nu för tiden så det var en slagen soldat som lade sig

den natten.

   



   


   


     


 

söndag.

gråväder och regn som föll till och från hela dagen.

bakade en god tårta som jag skulle bjuda familjen på.

min P kom och vi hade lite kalas.

äntligen fick jag krama min man.

fick fantastiska presenter.

så NÖJD.

     


när måndag kom var det dags att fara tillbaka till

Sthlm och ensamheten.

suck.

tur att jag skulle jobba så pass mycket denna

vecka så jag inte hinner känna av ensamheten så mycket.

saknar min man och saknar mitt Dalarna.

men snart så.


om exakt en månad är vi Falubor igen.

Ovido - Quiz & Flashcards