Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Singegerd - 11 juli 2011 19:30

vill också njuta av sommaren.

måste tyvärr säga att detta är en av de sämre

somrarna jag upplevt.

ensam. blek.  ingen att umgås med. noll kronor på kontot.

har haft en hel ledig dag.

och vad har jag gjort?

städat, ätit mat och legat i soffan.

visst har jag varit trött efter helgen.

men det hade varit trevligt att ha tillbringat dagen

med någon.

legat på stranden eller suttit på ett cafe.

nästan så jag längtar tills jag ska jobba igen.

då har jag iaf något att göra.

imorgon är jag också ledig.

jippie.

får iaf sovmorgon.


ensam är stark absolut.

men också väldigt ensamt.


tur jag har januari.

det gör mig glad.

och då känner jag mig mindre ensam.

kärlek.

Av Singegerd - 11 juli 2011 11:29

helgen är över.

varit mer på jobbet än hemma.

15-20 i fredags och sen 7-20 pass både lördag och söndag.

hann bara hem och sova mellan varven.

det var en slagen hjälte som sakta men säkert tog sig hem igår kväll.

tur jag haft riktigt trevligt och jobbat med en ännu trevligare A.

mycket skratt.

och mycket bakande.

kändes bra då denna värme inte bara påverkade kroppen utan

även humöret för vissa damer och herrar under helgen.


idag har jag iaf en ledig dag.

även imorgon.

vaknade klockan sex som vanligt men låg kvar och drog mig

till efter nio ändå.

bra.

morgonrocken är fortfarande på och jag tänker inte stressa för

fem öre idag.

har lite grejer att göra men det hinns med.


kan iaf konstatera att jag aldrig varit så blek en sommar

som jag är i år.

men har inte klarat av att vara i värmen.

men börjar känna mig piggare nu så hoppas väl kunna

sola mina bleka ben snart iaf.


nej.

nu får det räcka.






Ovido - Quiz & Flashcards