Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Singegerd - 12 juli 2011 14:36

fick ett riktigt roligt besked idag när

jag pratade med en vän.

så himla roligt.

dubbel glädje. verkligen.

det händer så mycket bra saker nu

så man vågar knappt tro det.

men nu kommer fina tider.

äntligen.


gårdagskvällen spenderades i soffan med en bra film.

färgade även äntligen mitt hår efter månader av seghet.

morgonen spenderades även den i soffan med en

film.

lika bra att passa på.

strax ska jag bege mig ner mot stan för en dejt med Zanna.

så länge sen vi sågs så nu blir det mycket tjöta.


denna veckan rullar på utav bara farten.

snart är helgen här.

och då ska jag faktiskt bege mig mot Falun.

en kort visit. bara fre-sön.

men har inte träffat P på två veckor och han

kunde inte ta sig hit denna helg så då blir det

jag som får ta tåget helt enkelt.


helgen därpå ska även den spenderas i Dalarna.

men då mycket längre.

jag blir ett år klokare och vill fira det med nära och kära.

ska även putsa och måla lite möbler som ska med i flytten.


dags för en dusch.

Ovido - Quiz & Flashcards