Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Rubrik saknas

Av Singegerd - 4 februari 2010 20:58

oj.

minns ej när jag bloggade sist.

well.

dagar har gått. jag blev klar med första uppgiften.

så nu går man på nålar tills betyget kommer.

hujedamej.

har hunnit vara i falun igen.

träffat mina trevliga gruppmedlemmar.

gått på medicinskt museum.

och påbörjat nästa uppgift.

efter lite prestationsångest är man på gång igen.

två dagar i skolan denna vecka.

en hel dag på bibblan med Jonna och Boddan.

där fick vi mycket gjort.

for hem med tåg till kärleken.

upp i ottan för grupparbete via nätet i x antal timmar.

där fick vi ännu mera gjort.

efter det var det eget arbete resten av dagen och alla

frågor är nu besvarade. bara sammanfattningen kvar.

den ska vi kirra på tisdag.

hoppas vi.

jag tycker verkligen om detta.

jag är laddad. jag ska klara detta.

om jag så ska gå över ryska lik.


ryssland. det är en annan historia. usch. om det är något jag avskyr så är det folk som spelar martyrer för att komma dit de vill.

såna människor vill jag kräkas på.

tydligen ska jag ha en sådan i min närhet i 3 år nu.

giv mig styrka.

eller öronproppar.


imorgon ska jag träna. gud så underbart att få röra på kroppen.

får dock ångest av att inte öppna böckerna.

men finns ju inte riktigt något att göra nu heller.

i väntan på sammanfattningen.

men vi får se.

vaknar man pigg och alert tar jag mig nog en titt i en timme eller två.

alltid finns det något att bättra på.


annars blir helgen lugn.

ska följa med min P till en kompis och agera flytthjälp.

kvällen är ännu oplanerad.

lördagen blir det middag hos M. det ska bli riktigt trevligt. hoppas jag.

söndag blir en vilodag tror jag. kanske en sväng på stan och ordna mors present.


nu blir det tv.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards