Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Singegerd - 12 augusti 2010 22:06

Sicilien kan knappast beskrivas i ord.

därför visas resan i X antal bilder istället.

väldigt nöjd.


                                                                                                              

Av Singegerd - 12 augusti 2010 14:54

idag var det dags att börja plugga igen.

några omtentor som ska göras innan skolan börjar på riktigt igen.

så idag blev den officiella dagen att börja repetera.

dock hoppade jag ju farmakologitentan i våras i hopp om att få mer tid till de andra.

så även den har jag att plugga till vilket bara är massa nytt.

hursom.

nu har jag suttit sen kl 10 med paus för lunch.

helt slut i skallen.

har förträngt hur mycket det är som ska in.

känner mig som världens dummaste och får ont magen och ångest.

och ifrågasätter mig själv om jag valt rätt.

men trots det så är det någon liten ettrig djävel som sitter inuti mig och

gormar åt mig att inte ge upp.


 dock tar jag några timmars paus nu för en fika med Z på stan.

sen ska jag hem och äta min gröt/lyssna på lite mer av föreläsningen och anteckna.

kl 20 ska jag dock få paus igen för då kallar Ernst på mig.


har jag tid/orken senare ikväll ska jag dessutom försöka skriva lite om allt som hänt senaste tiden.

om jag har orken alltså.

nu en dusch.

Ovido - Quiz & Flashcards