Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Singegerd - 17 augusti 2010 13:54

precis haft en paus på 2 timmar.

lagat mat. diskat undan. bäddat säng.

laddat batterier med en kopp te och två kakor.

nu är jag redo för böckerna igen.

ska sitta till 16:00.

sen blir det iväg och träna en timme.

fixa presenten.

hem och duscha/äta gröt. jag tycker om gröt.

sen iväg till bandis för prinsesstårta.


kan nog bli bra.


Av Singegerd - 17 augusti 2010 07:38

tisdag morgon då.

vaknade kl 02:09 i natt av att P kom hem.

han hade varit och spelat schack hos en kompis efter jobbet. hah.

på nåt sätt hade jag dock fått för mig att klockan var tio över sex.

var på väg att rusa upp och skälla ut honom om hur han kunde komma hem klockan sex på morgonen när någon liten klocka i mitt huvud ringde om att jag kanske skulle kolla på min mobil. och ja. jag hade ju ganska fel.

tur för mig. och tur för P att jag inte bara rusade upp.

gnällkärring.


nu äter man frukost och försöker vakna.

lite piggare än igår men kom ju inte i säng som jag borde så inte helt på topp.

men men.

lite te nu och koll på nyhetsmorgon ska väl väcka mitt trötta huvud.

idag blir det farmakologistudier. fick hem boken igår.

så nu jäklar.


till kvällen ska jag fara mot bandhagen för tårtkalas.

min bästa vän fyller år och det ska vi fira.


nu ska jag dricka mitt te.

Ovido - Quiz & Flashcards