Alla inlägg den 9 januari 2012

11

Av Singegerd - 9 januari 2012 17:45

en fin dag.

elva dagar kvar till den beräknade dagen.

fick finbesök av min kära vän Anna.

hon hade med sig fina presenter.

söta tossor och snuttefilt till lillrumpan.

det värmer i hjärtat att jag har så fina vänner som engagerar

sig så som Anna gör.

jag fick även en påse med Annas hembakta dumlekakor.

kan det bli bättre?

så då vet ni vad jag ska götta mig med ikväll.

vi tog oss in till stan och unnade oss god lunch på kopparhatten.

mumma.

hann även strosa lite på stan innan fröken hagström persson var tvungen

att fara hem igen och jag själv behövde hem och vila.

såna här dagar tycker jag om.


 


nu har det blivit några timmars vila i soffan.

småpratat med magen.

imorgon är det sista planerade besöket hos mvc.

känns ändå skönt att hinna träffa Åsa en gång till,

som jag vet nu,

innan lillrumpan tittar ut.

bättre barnmorska kan man inte hitta.


annars känner vi väl oss någorlunda förberedda inför det som väntas.

materialistiskt sett iaf.

två-tre smågrejer som jag gärna skulle velat kirra innan bebis kommer.

fattas sisådär 538 kr dock.

så hinner jag inte så hinner jag inte.

det går att ordnas sen i såna fall.

är väl det jag måste intala mig själv.


vi kommer iaf kunna ge bebis det bästa.

så mycket kärlek det bara går.

det är huvudsaken.

Ovido - Quiz & Flashcards