Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Singegerd - 12 januari 2012 13:11

varit och hämtat paket på konsum.

tacka vet jag kusin i norr som skickar bebiskläder i

massor efter deras lilla prins som vårat hjärta ska få använda.

nu är vi verkligen redo klädmässigt.


 

Av Singegerd - 12 januari 2012 10:41


jag älskar dina små/stora sparkar.

när du pressar ut ena foten så jag nästan kan greppa tag i den.

min lillrumpa.

när ska du komma ut så jag får krama dig på riktigt?


    

Av Singegerd - 12 januari 2012 10:24

lite huvudvärk idag.

sovit dåligt då jag inte hittar något bra läge i sängen.

klockan sex gav jag upp och satt mig i soffan och slumrade istället.

kollade bra film. väldigt bra. "welcome to the rileys". rekommenderas.


apropå film kollade jag även en hyfsad igår. "jag saknar dig". eftersom jag i yngre

dagar läst boken ville jag se filmen. skådespelet hade absolut kunnat varit bättre.

trots det grät jag som ett barn.


gårdagskvällen bestod av pannkakor med grädde och sylt. mammas recept.

och "sveriges mästerkock".

läste några kapitel ur nya boken. "jag är med bandet". väldigt bra!


idag verkar bli en seg dag pga huvudvärken.

men ska iaf baka lite matbröd.

behöver "skapa" något. baka är min grej.

ska även knalla bort till konsum och hämta paket från kusin som kom idag.

roligt.


nej.

om man skulle ta en till messmörsmacka innan man tar tag i dagen.


Ovido - Quiz & Flashcards