Alla inlägg den 1 december 2010

bra

Av Singegerd - 1 december 2010 16:37

Av Singegerd - 1 december 2010 16:25










lämna in dokumentationsuppgift - CHECK

jo

Av Singegerd - 1 december 2010 15:39

sådär då.

dagens pass på praktiken avklarad.

en bra dag som vanligt.

kollat blodsockret på två boende under hela dagen. roligt!

gick igenom mitt färdiga arbete (sen länge) med Anna.

allt såg bra ut så nu ska jag lämna in det.

så skönt!

resten av dagen ska spenderas med huvudet i anatomiböckerna.

suck. försöker bli pepp. och pigg!

svårt att komma igång när man varit uppe sen tio över fem.

men måste verkligen.


längtar hem till min man.

på fredag tar jag tåget hemåt.

en kort helg, tillbaka redan på söndag em, men så skönt!

har lite att stå i.

pynta lite till, baka lussebullar och matbröd, tvätta m.m

kommer nog bli en bra helg!

så skönt att bara få sova i sin egen säng med min P.


nu är det dags att börja plugga.

Ovido - Quiz & Flashcards