Alla inlägg den 17 december 2010

Av Singegerd - 17 december 2010 07:57

fredag morgon.

äter frukost och kollar musikhjälpen.

lika trött idag med.

måste vara mörkret.

kollade min skol-mail. inget svar.

hur fan är det möjligt?

de som alltid säger de garanterar svar inom 48 timmar.

ska försöka ringa någon ansvarig efter lunch och hoppas

jag får ett svar på detta kaos.

nu på fm ska vi träffas i halvgrupp och komma fram till

något bra inför seminariet på mån/tis.

hoppas det går snabbt och smidigt.

vill försöka hinna plugga anatomi också.

allt måste hållas färskt i huvudet så jag fixar tentan på måndag!


julgodis igår.

miussnöjd på smaken med ischoklad-mint.

hoppas det bara är jag.

75 st blev det iaf.

det andra godiset smakade bra iaf. puh.

kommer ha hela frysen full när jag är klar. weii.

men som sagt.

ska ha med mig hälften hem.


fick ett samtal igår.

fem minuter.

blev lite chockad. kunde inte riktigt svara ja eller nej.

diskuterade med P.

han är positiv.

bollade med mamma.

hon skulle kolla läget extra.

men hon tyckte absolut jag/vi skulle ta erbjudandet.

jag är fortfarande chockad tror jag.

men sjukt glad.

om det blir så.

tänk så mycket vi kan göra.

planerna för sommaren smids redan.

vill inte röra ämnet mer ifall det går åt pipan.


ikväll tycker P vi ska hem till någon

jobbarkompis till honom och ta någon öl.

jag vet de ska spela poker.

mindre kul för mig.

även om kollegorna är väldigt trevliga.

men alltid enda tjejen.

och finns det någon "fruga", som P säger,

så tvivlar jag på någon bondning där.

kalla det negativ inställning men efter

alla dessa år har jag märkt att så tyvärr

är fallet.

Z är den enda det funkat med.

men hon är ändå mer än en

ex-flickvän till P´s kompis.

hur som. vi får se hur det blir.

kan nog vara trevligt att göra någonting.


robinson igår.

jag var hysterisk i soffan.

heja erik.

måtte detta gå vägen!

kanske jag får kolla kvällens avsnitt

när de andra spelar poker?

Ovido - Quiz & Flashcards