Alla inlägg den 19 december 2010

*

Av Singegerd - 19 december 2010 13:33

spelas just nu.




så många gånger som vi dansat

Av Singegerd - 19 december 2010 10:32

 


precis ätit frukost.

ska strax börja packa ihop alla grejer

jag ska ha med mig hem.

lillasyster med sambo kommer och hämtar mig i em.

så skönt att åka bil hem.

slippa kånka på tåget med all packning.


blev mycket gjort igår.

bakade två limpor åt mamma.

knäck. ischoklad. farmors-godis.

knäcken är till min poijja.

farmors-godiset till mig.

hälften av ischokladen ska med hem.

väl hemma ska jag göra mer knäck med

mamma till familjen och mer av farmors godis.

puh.

mycket nu men roligt.


farmors godis. väldigt speciell smak. väldigt hemligt recept.


   

ischoklad med mintsmak i knäckformar. "strykande åtgång". gött.


snöar för fullt ute nu.

vräker verkligen ner.

mysigt.

 


lite stressad över tentan imorgon.

fullt upp hela dagen idag så kommer inte

hinna plugga någonting förrän senare ikväll.

känns sådär.

men hoppas väl det ska gå ändå.

drygt när en tenta är på en måndag.

och man har haft en miljon saker att göra under helgen.

kan inte plugga i bilen heller då jag blir galet åksjuk.

men men.

får sitta uppe sent ikväll och läsa.

måste fixa detta!

kommer på mig själv att jag går och rabblar

blodets innehåll och temperaturregleringen i huvudet.

alltid något.


robinson igår.

vilken vinst.

satt och skrek i soffan så trodde grannarna skulle

komma och knacka på.

äntligen en riktigt värdig vinnare!

firade med några parti beta på nätet

med S. och för en gångs skull vann jag!


nej nu är det dags att ta tag i allt.

Ovido - Quiz & Flashcards