Alla inlägg den 18 december 2010

Av Singegerd - 18 december 2010 22:57

det är ensamt utan min P.




kärlek.

alltid han och jag.

Av Singegerd - 18 december 2010 14:23

jag vill gå på fest.

eller det behöver inte ens vara en fest.

en liten tillställning med mina vänner räcker mer än väl.

klä upp sig lite.

finare kläder än mjukisbyxor.

sminka sig lite extra.

dricka mousserat eller massa god öl.

snika snus av Sofie.

lyssna på bra musik. sånt som vi gillar.

kommer inte ihåg sist jag gjorde det.

det händer så sällan nu för tiden.

P tycker vi krånglar till det.

men det är så mycket annat som spelar in.

speciellt att alla bor så långt ifrån varandra.

men när julstöket och nyår är över.

då jäklar!


     




     

Av Singegerd - 18 december 2010 14:17

P har åkt iväg på kryssning.

ensam hemma och tvättar/kollar musikhjälpen/gör julgodis/bakar bröd.

så ser min lördag ut.

ikväll blir det le grande finale i robinson.

det vore väl själva f-n om inte erik fick ta hem segern.

Ovido - Quiz & Flashcards