Alla inlägg den 5 december 2010

Av Singegerd - 5 december 2010 16:21

färga håret.

scanna in och beställa kort.

fylla i papper till CSN.

packa väskan.

laga mat.

skriva ut lite papper för skolan.


nu är det bara att inta soffläge med

min man tills tåget går.

fint.

Av Singegerd - 5 december 2010 13:22



det sista jag vill är att bli osams.

men jag kan inte ta hur mycket skit som helst.

har alltid funnits där när andra dragit.

men vad tusan har jag fått för det.

Av Singegerd - 5 december 2010 11:52

färga håret.

scanna in och beställa kort.

fylla i papper till CSN.

packa väskan.

laga mat.

skriva ut lite papper för skolan.



Av Singegerd - 5 december 2010 11:00

ingen lust eller tid att sitta vid datorn nu när jag är hemma.

vill ta vara på tiden med P och det som är mitt innan jag ska åka tillbaka.


detta ska jag göra innan tåget går kvart i åtta ikväll.

färga håret.

scanna in och beställa kort.

fylla i papper till CSN.

packa väskan.

laga mat.

skriva ut lite papper för skolan.


men framförallt.

njuta av dagen med min P.

Ovido - Quiz & Flashcards