Alla inlägg den 16 december 2010

Av Singegerd - 16 december 2010 18:18

bakat julgodis gör hela slanten.

ischoklad med mintsmak.

och något som heter "strykande åtgång".

Gött!


det får räcka för idag.

på lördag blir det knäck.

ischoklad.

och farmors julchoklad.


nu en dusch.

och lyssna på dileva.

Av Singegerd - 16 december 2010 12:46

det är tur att Cam är vaken lika tidigt som mig om mornarna.

samtal i över 2 timmar gör att man vaknar rejält.

minns inte riktigt vad vi kommit fram till.

men musikhjälpen, leggings, drömmar,

matlådor och facebook-statusar diskuterades hej vilt.


 

Av Singegerd - 16 december 2010 12:43

inget svar än.

förbaskade människor.

som om jag inte vore mer stressad.

har jag inte fått något svar till kvällen

så kommer jag ringa skolan imorgon!


idag är det etik på schemat.

etik etik etik.

behöver någon att bolla med i dessa frågor.

kan inte sitta själv och skriva.

dessa frågor behöver en rejäl diskussion.

ringde Jonna och bollade 20 min på telefon.

kom fram till något.

imorgon träffas gruppen och mera diskussioner ska ske.

jesus vilken kurs.


vill bara vara ledig och baka julgodis.


Ovido - Quiz & Flashcards