Alla inlägg den 21 december 2010

Av Singegerd - 21 december 2010 14:02

dalarna.

tenta igår.

kändes riktigt bra.

till 90 % tror jag att jag klarade den.

nu hemma hos föräldrarna.

jag hoppas på en fin jul.

sitter och har seminarie. paus just nu.

lite ont i ryggen för jag sitter på en dålig stol.

vill inte ha några grejer i skolan just nu.

julkänslan försvinner ju då.

vill pyssla och fixa med mamma.

blir stressad av att veta att hela morgondagen också kommer

gå till skolarbete. suck. lite irriterande.

får fixa så mycket jag/vi kan ikväll och imorgon kväll.

sen har jag hela torsdagen på mig.

klä granen är prio ett.


detta blir nog enda bloggningen denna vecka.

har varken orken, tiden eller lusten.



mest irritation.

på allt och alla.

vill bara ha det lugnt och skönt!

skulle vilja be hela världen dra åt helvete just nu.

så.

nu var det sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards