Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Singegerd - 5 mars 2010 07:20

okej.

idag blir det till att studera/plugga/läsa i 180.

är stressad och orolig över denna uppgift.

men ska göra mitt bästa.

att jag tycker vi ger den för lite tid står jag fortfarande för.

men nu blev det tydligen så.

och det är bara att gilla läget och lägga in en ännu högre växel än tidigare.

därför gick jag upp halv sju idag.

har käkat en stabil frukost.

och om 35 min ska jag placera mig vid köksbordet och kommer inte vara kontaktbar förrän vid lunch.

då får jag pausa en timme innan jag ska sätta igång igen.

sen blir det intensiv pluggning till 16.

först då får jag ta helg.

inte en minut tidigare.

och vet med mig själv att efter 16 fungerar inte min hjärna mer så då måste jag ha kirrat uppgiften.

annars blir jag tvungen att låna tid i helgen.

vilket jag bestämt att jag inte ska behöva göra.

den som lever får se.


kl 9 smäller det dock och kommer bli tvungen att ge något annat fokus för 5 min.

hoppas det går vägen.


orkar jag är tanken att ta en snabb vända till gymmet efter pluggandet.

kan nog bara vara bra att komma ut en sväng efter denna dag.

satsar på 30 min löpband och några benövningar.

det får duga för en fredag em tycker jag.

till kvällen har min kärlek lovat att ordna middag och film så jag inte behöver bry mig om det.

känns bra i hjärtat.


kan nog bli en bra dag om allt går vägen i början.


nu ska jag dricka upp mitt te.



Ovido - Quiz & Flashcards