Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Singegerd - 11 mars 2010 08:23

äter frukost på bergmästaregatan och hör fåglarna kvittra.

våren är baske mig på en rejäl ingång nu.

underbart!

ska inom kort sätta mig med antonovsky och läsa som en galning i x antal timmar så jag kan spendera eftermiddagen utomhus i det fina vädret.

det är jag värd.

behöver sol och frisk luft annars fungerar inte min hjärna.


ikväll kommer min man till falun också.

så då blir det till att förflytta packningen hem till svärföräldrarna för en natt.

 natten till lördag ska spenderas på hotell som sagt.

och natten till söndag hemma på saxberget.

kommer alltså ha sovit på 4 olika platser innan denna vecka är slut. puh.

det är ett hårt liv man lever. hah.


klart man gillar när "gamla" kompisar tar kontakt.

men jag gillar INTE när "gamla kompisar" tar kontakt för att pika en

och verkligen visa att de har exakt samma syn på mig som för 10 år sedan.

fan.

bara för att jag valde att inte slicka röv på lärarana hela min uppväxt.

bara för att jag valde att umgås med kompisarna och prata om killar istället för att sitta och läsa noter hela helgerna.

bara för att jag vågade säga vad jag tyckte och inte gjorde som alla andra.

bara för att jag valde att jobba några år först och sen komma på vad jag ville plugga.

gör det mig till en sämre människa då?

Nej!

så lägg av att höra av dig.

vi har ändå aldrig haft och kommer inte ha någonting mer gemensamt än att vi gått i samma skola.


nu blir det till att borsta tänderna innan KASAM ropar på mig. wuee.





Ovido - Quiz & Flashcards