Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Singegerd - 18 mars 2010 07:49

usch. ingen bra natt.

bara drömt massa mardrömmar.

förmodligen för att jag är så galet nervös inför seminariet kl 9.

suck.

känner mig inte redo alls.

höll på hela dagen igår.

och tyckte det kändes bra. men nu känns det som att jag missförstått allting.

suck.

bara jag inte får börja prata.

ska skicka iväg ett sms till B och kolla läget hos henne. måste snacka med någon så jag vet att jag inte är helt ute och cyklar.

puh.

när detta seminarie är över kl 12 så är det bara till att ladda för tentan den 26.

ännu mera nervositet.

men innan dess ska jag ha en bra helg iaf.

umgås med min älskling som äntligen börjar bli frisk från influensa.

träffa Z och äta middag.

behöver lite trivsamheter så man kan lägga all tid nästa vecka på tentaplugg.


btw. tog en timmes promenad i solen igår. härligt. börjar komma fram ganska mycket gräsplättar vid skogssluttningarna nu. även lite knoppar syntes.

våren är på väg. om än lite seg.


nu måste jag försöka peppa mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards