Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Singegerd - 22 mars 2010 08:16

vaknade tidigt och kände mig nervös och orolig/stressad.

drömt ÄNNU en gång att jorden går under.

fan alla dessa jävla filmer om jordens undergång förstör mitt liv.

att jag dessutom har en pojkvän som inte har de bästa kenpen för att lugna mina nerver gör inte det hela så mycket bättre.

fan.

halva natten har präglats av såna drömmar. halva natten av tentaångest.

suck.

känner mig helt oförberedd.

ja jag vet att tentan inte är förrän på fredag.

och jag har en hel del dagar på mig att plugga.

men är så enormt mycket och jag pressar mig själv för jag vill INTE kugga på första tentan.

plus att jag vet hur jag kommer fungera på tentadagen.

ska försöka tänka positivt. men är en aningens svårt.

sen allt snack från klasskompisar runt om. blabla.

jag lägger upp pluggning på mitt sätt.

låt mig bara vara och gör som ni vill.

STRESS!!


helgen var bra.

S kom hit i fredags och vi strosade på stan och fikade. väldigt trivsamt.

vill ha mer sånt. kravlösa kompisdejter och massa prat.

kvällen blev det god kycklingwok och sista filmen i millenie-trilogin med min man.

väldigt bra. helnöjd.

lördagen. sov ut.

gick en långpromenad i solen. så underbart.

hade balkongdörren öppen och lyssnade på hög musik. kändes som sommar.

på kvällen kom Z förbi. lite öl och god middag.

söndag blev det en heldag i soffan pga skitvädret utanför. snöstorm.

kollade filmer och bara var lat.

på kvällen tog vi oss iväg till greken och åt lite gott.

sen hem och såg konstig film "the box". och åt chokladtårta.

kände en klump i magen av obehag efteråt. inte min typ av film.

sen somnade man som en stock.


i det stora hela nöjd med helgen.

försökt koppla bort skolan en aning för att skaffa ny energi till denna vecka.puh

dock besviken över vissa saker.

vilket gör att man känner ännu mer att P måste få ett jobb i falun nu.

att han själv dessutom verkligen vill det nu också gör allt mycket bättre.

tillbringade em att leta jobb på nätet dock inget hugg.

så har någon ett tips på jobb för en industri-arbetare i falun säg gärna till.

som sagt.

inte en jul till i sthlm.


nu blir det te innan tentaplugg.

Ovido - Quiz & Flashcards