Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Singegerd - 24 mars 2010 07:25

tentaplugg hela veckan.

inte tid för något annat.

plugg mellan 9-18 igår men ändå hann jag inte med allt jag planerat.

suck.

var även tvungen att ta 40 min sovpaus på eftermiddagen.

 för då somnade jag med huvudet på köksbordet.

om det var super intensivt igår så blir det mega super intensivt idag.

ska strax sätta igång.

bara äta upp frukost.

dricka ett glas berocca.

har dessutom lyckats stressa sönder magen rejält den här gången.

plugg hela dagen och sängliggande på kvällen pga värk.

men är tvungen.

det kan inte hjälpas.


imorgon far jag mot falun.

plugg på tåget.

klippning kl 13.

träffa C och kolla bröllopsklänning.

sen fortsätter vi resten av em/kvällen med tentapepp/plugg tillsammans.

fredag domedagen 8:30.

måtte jag överleva.

ska fira Yo på kvällen så det är ett måste.

well.

den som lever får se om jag gjorde det.


Ovido - Quiz & Flashcards