Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Singegerd - 12 mars 2010 11:20

då har man suttit och pluggat hela fm.

jag och C har börjat skriva vår uppsats till nästa vecka.

C fattar allt och jag fattar ingenting.

men vi fick ihop en hel sida iaf.

hoppas inte att hon inte tyckte jag bidrog med något alls.

gjorde mitt bästa utifrån det lilla jag har hunnit läsa ändå.

ska fortsätta på måndag igen. puh.


halveffektiv dag igår.

pluggade hela förmiddagen så gott det gick.

M var ledig och sprang omkring så det var en aningens svårt att koncentrera sig.

kanske blir till att bo hos svärföräldrarna i fortsättningen när jag har mycket att läsa.

efter lunch gav jag upp för det fina vädret.

for förbi polisen för att hämta papper till sommarjobbet.

kollade inredningsbutiker med M. trevligt.

blev bjuden på bakelse-fika på konditori. mysigt.

på kvällningen mötte jag sedan upp Yo.

efter massa velande och råd från Yo så köpte jag de vita converse-kopiorna och den svarta korta kavajen.

ajabaja för ekonomin.

men känns som om jag måste bunkra upp innan jag inte har pengar alls.

vårskor var ändå ett måste då det är hål i hälen på de gamla jag hade.

vill börja använda dem nu men om jag vill att de ska hålla hela vår/sommarn kanske det är bäst att vänta.

åt en sallad på cafe och pratade en hel del. så trivsamt så.

knallade "hem" och hämtade mina väskor för att sedan bege mig till svärföräldrarna.

somnade tidigt bredvid min man. trött efter all stress med skolan.


i em blir det till att checka in på hotellet. längta.

lite bubbel och fix sen gå hem till Yo och J och ta en för-öl.hah

sedan blir det middag på Banken.

ser verkligen fram emot kvällen.

lycka.


nu ska jag värma på lite chili con carne som svärmor så snällt har gjort i ordning till oss.

sen blir det en dusch och läsa ännu mera Antonovsky innan hotellet kallar.




Ovido - Quiz & Flashcards