Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Rubrik saknas

Av Singegerd - 29 mars 2010 08:43

har egentligen inte tid att skriva men blev så ändå.

tenta i fredags. puh. jag gjorde mitt bästa och svarade på alla frågorna.

mer kunde jag ej göra.

nu är det bara till att vänta.

på kvällen blev det lite mat och öl för att fira Yo som fyllt år. trevligt.

lördag morgon som var tänkt till en enorm sovmorgon resulterade i att jag vaknade 8:00 och kunde inte somna om. men men.

blev en långpromenad med Y och Olle.

sen tog man tåget hem till sthlm igen. puh.

blev en LUGN kväll med kycklingfajitas och gotte framför tv:n.

fick dock ett samtal från min kära mor att min lilla mormor ligger på sjukhus.

blir så arg på livet. detta är inte rättvist. min älskade mormor som ALLTID hjälpt alla.

hon ska få må bra på ålderns höst. inte ligga på sjukhus.

tänker mycket på all tid jag tillbringat hemma hos mormor och morfar.

deras fina hus. all god mat. alla sagor hon berättade när man var liten.

det är inte för intet som systers barn dessutom tycker så mycket om henne.

lilla mormor.

suck.

söndagen blev det stros på stan och inköp av nya lyktor till fönstret i v-rummet.

vill försöka göra lite vår här hemma. så gott det går med dålig ekonomi.

torkade fönster och hängde upp ljusa gardiner.

blev riktigt fint.

nu vill jag det ska bli varmt ute så man får pynta på balkongen.

har lite planer.

letade även efter present åt lille korven wille som fyller år nu men hittade ingenting.

suck. bara skräp överallt.

men fick tips på bra present nu så ska väl försöka hinna ner någon kväll denna vecka och fixa det.

kvällen bestod av te, lite gotte och LOST.

så galet spännande.

drömde mig sedan bort bland postorderkataloger och hemsidor.

så mycket man vill ha.

så lite pengar.


idag blir det intensivt ska jag säga. eller hela veckan rättare sagt.

ny kurs startar idag.

Anatomi och Fysiologi.

kommer bli stressigt men riktigt kul.

detta är vad jag väntat på.


dags att sätta igång.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards