Alla inlägg den 3 november 2010

Av Singegerd - 3 november 2010 11:18



 

fru davhu är bra på överraskningar.

kan tänka mig hur nöjd hon måste

varit när hon postade detta.

Av Singegerd - 3 november 2010 11:12

inom två veckor får vi svaret.

vågar inte hoppas på någonting.

då blir jag bara besviken.

Av Singegerd - 3 november 2010 11:00

full höststorm utanför.

det riktigt viner i knutarna och ösregnar.

mysigt så länge jag slipper gå ut.


pluggar matte idag.

har varit i valet och kvalet om jag ens skulle lägga ner någon tid på den.

skulle hellre vilja sitta med omtentan som är om en månad.

men ska väl ge matten ett försök. vet ju dock att jag inte kommer

klara tentan på måndag men vill ändå gå dit och se upplägget.

har ju som sagt x antal terminer på mig att klara den så.

omtentan delkurs 1 är ju dock än viktigare!

klarar jag inte den så blir det ingen termin 3 för mig.

bara pressen att veta det gör mig sjukt nervös.

försöker att inte tänka på det men tanken kommer krypandes hela tiden.

ångest.


gjorde en snabbvisit till dalarna mån-tisdag.

klippte mig hos duktiga Ida.

så himla skönt att ha en frisör som vet exakt hur ens hår funkar.

blev inga stora förändringar eftersom jag håller på och sparar ut.

men hon fixade till det så det ser ut som en normal frisyr nu och

så det kan fortsätta växa ut utan att jag kommer se ut som en idiot.

dock hade de höjt priset ännu en gång.

tur jag inte kommer behöva klippa mig igen förrän slutet på januari.

jesus.


efter klippning blev det plugg med J.

sen hem till svärföräldrarna för mat och sömn.

upp på morgonen och iväg till skolan för en heldag.

kändes lite halv trökig rent ut sagt.

men men. nu är den kursen avslutad med ett G iaf.

skönt!

hann med att äta middag ute på restaurang med svärföräldrarna då L fyllde år.

god mat.


sen iväg med tåget.

bara massa krångel och förseningar så jag var inte hemma

förrän nästan halv ett på natten.

mindre kul.

drömde även bara massa stressande

drömmar om tentor och praktik.

så var riktigt trött i morse och orkade faktiskt inte

                                      gå upp så tidigt som jag brukar.


idag blir det en lugn dag.

plugga hela dagen.

träna och städa.

sen kolla på "bonde söker fru" och krama min man.


så där ja.

Ovido - Quiz & Flashcards