Alla inlägg den 4 november 2010

Av Singegerd - 4 november 2010 21:53

måste kolla. måste kolla.

rebecca & fiona

Av Singegerd - 4 november 2010 16:55

drömma kan man ju alltid.

hade jag pengar skulle jag unna mig någon fin klänning.


    

Av Singegerd - 4 november 2010 16:52

tio min paus från matteboken.


ångrar att jag inte gjorde något mer med

mitt hår när jag ändå lade ut X antal kronor

på att klippa mig.

visst jag håller på och sparar ut.

men hade velat gjort en finare frisyr.

som ändå funkar att växa ut.


hade ju en plan på hur jag skulle göra.

men bangade i sista sekunden.


   


så här såg planen ut.

så sjukt fin frisyr.

sen jag såg den så har jag tänkt att så vill jag klippa mig.

men nej.

så blev det inte.


ångest deluxe nu.

Av Singegerd - 4 november 2010 15:15

så där då.

då har man ställt in alla planer och erbjudanden.

nu känner man sig som världens ensammaste människa istället.

ska stirra i matteboken hela kvällen med undantag för "robinson".

kul.

Av Singegerd - 4 november 2010 11:57

har suttit med samma mattetal i en timme nu och kan inte komma på en lösning.

lika bra att ta en lunchpaus och sen försöka igen. suck.

Av Singegerd - 4 november 2010 10:49

idag känns allt bara blaj blaj blaj.

stressad inför söndagen.

måste boka tåg. ännu en utgift.

vågar inte kolla mitt konto.

hur ska jag ha råd att åka hem som jag vill under

praktiken när jag knappt har råd att åka dit?

ja ja jag klagar men fan så vill jag det.


torsdag idag.

massa att göra.

matte behöver verkligen pluggas.

måste försöka låna en resväska så jag slipper ha flera små väskor.

ångest över praktiken då jag kollat upp allt plugg som hör till.

skulle ju vara lugnt om jag bara hade det men ska ju plugga till omtentan också.

känner mig helt gråtfärdig.

varför utsätter man sig för detta.

har bara idag, fredag och lördag hemma helt.

på söndag em far jag.

kommer inte hinna göra någonting som jag planerat.

helst av allt vill jag bara vara hemma i lägenheten nu

och ta vara på tiden innan jag ska vara inneboende i 5 veckor.

ja jag tjatar om det men det känns skit jobbigt.


nej. får bara mer ångest av att skriva om alltihopa

så det är nog lika bra jag lägger ner.

fortsätta plugga matte och dra iväg ett sms om lån av väska.


Ovido - Quiz & Flashcards