Alla inlägg den 18 november 2010

sms

Av Singegerd - 18 november 2010 17:42

fick ett sms av Fru Davhu.

nostalgi om snefyllor när L

sparkade sönder en port i

ren frustration.

det var tider det!


 



Av Singegerd - 18 november 2010 16:35

blev galet trött när jag kom hem.

hela dagen har varit super bra och rullat på.

men så fort jag kom hem och satte mig ned kom tröttheten.

iofs har jag varit uppe sen fem så inte så konstigt.


som sagt.

en bra praktikdag.

fick vara med när Anna skulle byta kateter idag.

det gick ju hur bra som helst.

hon sa hon var nervös men såg så lugn ut.

tänk den dagen en annan ska göra det. hujedamej.

kommer skaka som ett löv i händerna.

det är såna grejer som kommer över mig.

att alla såna där grejer ska man klara själv sen.

just nu känns det så långt borta.

men om två år står man där själv.

sen var jag med och skrev lite journaler m.m

roligt.

imorgon ska jag och Agneta diskutera mitt dokumentationsarbete.

vill bara bli klar. känner mig osäker på allt.


nu sitter jag i bäddsoffan hos svärföräldrarna och funderar.

måste packa väskan inför morgondagens hemresa.

men är också sjukt sugen på att baka en kladdkaka.

frågan är vad jag ska börja med.

Ovido - Quiz & Flashcards