Alla inlägg den 25 november 2010

Av Singegerd - 25 november 2010 23:35

tillbringat hela kvällen hos familjen Ö.

så trevligt så.

blev bjuden på god pastasallad och

massa bus från två små frön.

alltid så roligt att komma hem till dem.

man känner sig så välkommen.

och så har man alltid massa att prata med Ronya om.

en trevlig em.


     


nu ska jag försöka somna någon gång.

ska ju upp tio över fem.

puh.

Av Singegerd - 25 november 2010 15:41

hittade lite gamla bilder på mina två prinsar.


 


 


 

Av Singegerd - 25 november 2010 15:23

nu är det dags för en uppiggande dusch.

sen ska man sätta på sig "riktiga" kläder.

skrotar ju runt i mjukisbyxor dagarna i ända när man är ledig.

skönt att få se "fräsch" ut för en gångs skull. haha.

sen ska jag ut i kylan och knalla hem till Ronya och barnen.


då så.

dusch it is.

Av Singegerd - 25 november 2010 14:01

tror jag är klar nu.

men bara tror.

efter peppande samtal från Anna så fick jag nog till det.

över en vecka innan utsatt deadline.

men behöver som sagt all tid nu till omtentan.

kan hända själva uppgiften ej är super men den är gjord iaf.

och jag gjorde mitt bästa.


nu ska jag äntligen få äta lunch.

Av Singegerd - 25 november 2010 12:22

JAG HAR KÖRT FAST!

blir snart galen!!

suck. det som har rullat på så bra.

nu kan jag inte komma på ett skit.

aaaaaaah!

Av Singegerd - 25 november 2010 11:36

2 av 4 åtgärder skrivna.

problem nu.

vill få med taktil massage som en omvårdnadsåtgärd

men hittar tamejtusan inget sökorden som funkar.

suck.

mailat läraren om den har något tips annars får jag väl ge upp.

jag som var så nöjd.

inväntar samtal från Anna. kanske hon kan hjälpa mig.

dags att fortsätta.

Av Singegerd - 25 november 2010 09:45

 


snöar idag också.

mysigt.

Av Singegerd - 25 november 2010 09:17

kollat nyhetsmorgon och ätit frukost.

peppat mig själv med lite musik.

idag blir det plugga-deluxe.

fixa klart uppgiften på fm.

sen blir det ÄNTLIGEN tenta-plugg efter lunch.

har en konstant magvärk över att jag inte kommer

fixa dessa satans anatomi-tentorna innan T3.

helt ärligt vet jag inte vad jag gör då.


klockan fem ska jag dock få avbryta mina

studier och knalla hem till familjen Öijer.

trevligt.


imorgon är det praktik från 6:45-13:15.

egentligen går Agneta delad tur men jag ska

få gå hem då hon har sitt "bryt" innan kvällspasset.

hinner jag förhoppningsvis plugga lite på em innan

jag ska ta bussen eller tåget till mor och far.

ska tillbringa helgen hos dem.

ska bli så skönt att komma hem.

var länge sen nu pga allt i skolan.

ska hjälpa mamma och julpynta hela huset.

ut i skogen och hitta en adventsgran att sätta lite belysning i.

mysigt.

sen på söndag em ska jag, storasyster och älskade prinsarna

åka upp till Falun för julskyltning.

kommer nog bli en fin helg!


 


nu ska jag sätta igång här.



Ovido - Quiz & Flashcards