Alla inlägg den 8 november 2010

Av Singegerd - 8 november 2010 18:38

inväntar M.

middagen är serverad.

men vill inte äta ensam.

hungrig som en varg.

spaghetti och köttfärssås a la Sara på M´s vis.

Av Singegerd - 8 november 2010 15:34

men det är ändå ensamt.

vill ha min P här.

prata med honom om hur nervös

jag är inför morgondagen.

mina grejer.

mitt hem.

Av Singegerd - 8 november 2010 14:45

då är man i Falun då.

- 9 när jag kollade på termometern i morse.

röd om näsan anlände jag till skolan.

tenta i läkemedelsberäkning.

det jag hade hunnit pluggat kunde jag.

men gick bet på spädning och syrgas.

well. ingen större skada skedd.

satsar 100 % nästa gång istället.


knallade till ICA och handlade lite frukost.

vill inte snika alltför mycket på M och A.

kändes så mysigt att handla mat i Falun.

nästan som om man bodde här igen. nästan.


vidare "hem".

hittade denna lapp på köksbordet.

 

M är för jäkligt bra.


kokade havregrynsgröt till lunch.

tog lite av M´s hemmagjorda äppelmos till. GÖTT!


tog en promenad i kylan med Y och Herr O.

letade gravsten på kyrkogård.

skönt men kallt väder.

   


hem igen med kalla tår.

försökte strukturera upp min packning.

hur det nu ska gå till.

suck.

   


avskyr att leva i en ryggsäck.


nu ska jag slö-kolla lite på tv.

förmodligen enda dagen jag har tid med det.

senare ska jag börja med middagen åt mina "hyresvärdar".


nu ska jag värma mina tår som fortfarande är som isbitar.

Ovido - Quiz & Flashcards