Alla inlägg den 23 november 2010

Av Singegerd - 23 november 2010 23:36

jag längtar efter P.

Av Singegerd - 23 november 2010 23:31

fint.


     


  





      


 



Av Singegerd - 23 november 2010 12:00

fått bra pepp på fb av en klasskompis.

onsdag och torsdag kommer enbart bestå av studier.

punkt.

nu har jag ätit lunch.

blev lite piggare men fortfarande knepig i kroppen.

ska diska undan här nu och sen knalla iväg mot praktik.

de ska ha p-möte nu först.

kan bli intressant att höra vad de tar upp.

skulle även bli tårta tydligen. hoppas man får smaka.


Av Singegerd - 23 november 2010 09:56

i falustad.

ska blogga om helgen ikväll.

lägga in bilder.

hade feber när jag vaknade. suck.

det är något som pyr i kroppen.

säkert därför jag har noll energi.

har så himla mycket att plugga.

men hinner liksom aldrig ta tag i det.

idag börjar jag klockan 13.

måste hinna duscha och äta innan.

har strukturerat upp arbetet lite iaf.

men mer har jag ej gjort. suck.

jag börjar bli grymt stressad nu.

måste hinna plugga till tentan också.

ledig onsdag och torsdag.

då jäklar blir det bara plugg.

har jag tur kan jag skriva klart dokumentations-uppgiften.

sen måste all fokus ligga på tentan.


nu måste jag försöka skaka av mig

febern i kroppen och bli pigg inför praktik.

Ovido - Quiz & Flashcards